torsdag den 11. april 2013

Morgenmad

Min morgenmad bestod idag, som oftest, af rester fra køleren. Jeg er ikke så god til stegte æg om morgen, og de fleste dage skal det helst gå hurtigt. Men ikke idag. Idag har Frida en fridag fra børneren. Hun har lavet noget hver dag hele ugen, og det meste af sidste uge. Så hun trængte til en dag hjemme i nattøj foran ipad'en. Hun får serveret en kop varm kakao senere, og så skal vi se om vi kan finde på en gave at lave til Jæwer, der har fødselsdag imorgen. Jeg har LOVET ham at jeg ikke overrasker ham med noget, og at der ikke skal ske noget vildt. Vi skal nemlig have støbt gulv på lørdag, så han er lidt presset for tiden, og arbejder hele dagen til sent på aftenen. Igår sluttede han først kl tolv. Stakkels Jæw altså.
Så jeg må se om jeg kan overholde det. Jeg har dog fået lov at invitere hans forældre på kaffe og kage når han har fri.
Kagen skal naturligvis være en lagkage når man nu har fødselsdag. Og jeg havde tænkt at det skulle være en af de der LCHF kinds.
Nå, men min morgenmad. Skinkesalatrest, rød peber der var skåret fra aftensmaden igår, en blok emmentaler, og kaffe med fløde. Lækkert og hurtigt. What's not to like??? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar