onsdag den 17. april 2013

Hov... Frokosten?

Se lige min glade lille skoldkoppepige. Tænk at hun bare bliver ved med at være glad, selvom hun er fuld af små sår, der klør helt vildt. Et bad er altid godt, og især med lidt mandelolie i. Mandelolie er antiinflamatorisk, blandt meget andet, så hendes hud bliver lidt lindret lidt af sadån et dejlig varmt bad med mandelolie i.

Jeg bruger selv mandelolie i ansigtet, når jeg har været i bad, og inden jeg tørrer mig helt, så tager jeg lige et par dråber i hænderne, og smører ud i vådt ansigt. Jeg synes selv at min hud er blevet helt blød og spændstig igen. Jeg havde ellers så'n tør og rynket hud, men mandelolien har fugtet min hud helt lækkert. Det er det eneste jeg bruger i ansigtet, og jeg kan kraftigt anbefale det. Det skulle passe til alle hudtyper. Det er også lækkert i håret. Bare lige resten af det du har på hænderne, op i spidserne.
Blødt og fint. :)
Den billigste er vist fra matas, men den er i glasflaske. Jeg har også købt en fra apoteket i plastik, den kan jeg bedre lide, så jeg hælder det over i.

Glad skoldkoppebebs

Størstedelen af dagen er spenderet i haven. Jeg har lånt en bog af nogle gode venner, der hedder 'hvem har flyttet min ost?'. den er kun på 99 sider, og MEGET letlæselig. Den handler (indtil videre) meget kort om hvordan vi hver især tackler forandringer. Jeg har desværre ikke så meget tid ad gangen til at læse, så det bliver til nogle sider her og der. Men den kan helt sikkert rykke ved en hel masse, hvis man læser den med et åbent sind.

 
Maden idag, har heldigvis været helt i top. Jeg var noget bekymret for om jeg mon kun havde lyst til crappy foods, efter gårsdagens frås, men det havde jeg underligt nok slet ikke. Jeg fik lavet en kæmpe portion tunsalat, så der er masser til Jæwers madpakke imorgen, og til min morgenmad, HADER at lave mad om morgen...
 
Men jeg glemte helt at spise frokost. Det er altså mærkligt at gå og være mæt hele dagen, så jeg glemmer og spise. Det ligner IKKE mig!
Men da vi så skulle til at spise aftensmad, var jeg også blevet sulten. Vi fik kødsovs, med fløde og bacon. Masser af fint revet squash og fintskåret peberfrugt i, kogt blomkål, ristede hakkede mandler og parmesan til. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar