onsdag den 22. maj 2013

Fløde intolerans??? Mig? Kan man det?

Avavav..... Min mave. :( Tud mand!

Jeg tror simpelthen ikke at jeg kan tåle mælkeprodukter. Det er stort set hver gang jeg spiser/drikker fløde, at jeg får mega ondt i maven. Jeg har ladet det være i et par dage, og der har ikke været noget. Idag fik jeg så fløde og creme fraiche til aftensmaden, og det er bare SÅ dumt. Fik også en latte tidligere, med sødmælk, og den kunne jeg også mærke lidt. Jeg blir også helt oppustet, og altså, hvem fanden gider være det?? Ik mig i hvert fald. Tror nu mest det er fløden, men jeg skal vist have nogle dage uden mælkeprodukter. Kan man godt bare være sensitiv overfor fløde? 
For jeg spiser jeg græsk yoghurt om morgenen nogen gange, og det gør mig ikke noget...?

Men bortset fra det, så har det bare været en herre go dag! Holdt en fridag med Frida og vi tog på Fields. Det er bare morens pige, lige hvad det angår. Hun elsker at shoppe, og kigge på tøj og fine kjoler. Har masser af tålmodighed, og er bare super hyglig at være sammen med. Vi var også i samtlige legetøjsbutikker selvfølgelig, og vi fandt en masse gode ting. OG så blev vi lige overrasket med 'besøg' midt i frokosten, af en veninde fra seminariet. Det var bare så hygligt at hun lige gad komme forbi. Derfra kaffen! 

Begge ungerne var trætte da vi kørte hjem, selvfølgelig midt i myldretrafikken, så de sov næsten hele vejen hjem. Ro.... 

Nu sover de igen, til lyden a Mozart på Fridas nye pinke cd afspiller, der er vildt go! Det stod der på skiltet! :D
Det er nu bare en helt almindelig en, men ældsten er glad, og elsker både klassisk og pop musik lissom moren. Så, Mozart it is. :)

Og hey, første dag på facebook med egen side. Jeg er bare så glad og taknemmlig for støtten. <3
Tak...! :)

Verden og tærten hedder siden, så gå ind og 'like'. 



1 kommentar:

  1. Jeg har det på samme måde når jeg får fløde/flødeskum..det er den øverste del maven der puster sig og bliver hård og så får jeg mega ondt og kan ikke holde ud at være nogen steder...det er bare så underlig

    SvarSlet