fredag den 10. maj 2013

Total lækker fredag...!

Jæih for en dag allerede. :)

Jeg har haft min debut på grønttorvet. Jeg blev da lige inviteret med af en veninde. Der er åbenbart salg for almindelige dødelige mellem 8 og 9. 
Det var nærmest mindblowing. Smukke og helt friske blomster alle vegne der bare duftede helt sindssygt, og så alle de der grøntsager. Det var simpelthen så vildt. 
Og så en tur på cafe bagefter, imens jeg ventede på at Jæwer kom til Hillerød. Vi skulle nemlig kigge på køkken. 
Og SÅ skulle vi finde tøj til det forestående bryllup. Til Jæwer altså, for jeg har nemlig fundet det jeg skal have på. :) Det er eddermame labert det han har fundet, og jeg glæder mig helt bildt til at se ham i det. Men han var nærmest ved at tude til sidst, for vi var i virklig mange forretninger. :D Men vi fandt det helt rigtige synes jeg. 
Sulten meldte sig, og vi fik en gang schawarma med salat. Jæwer var ved at dø af skam da jeg skulle bestille, for vi skulle jo ikke have brødet med, så han listede ovenpå for at finde et bord. Sjovt ik, at man skal være flov over at vælge noget fra. Man ville jo gerne bede om at få det uden løg, eller uden dressing, men brødet, det er bare for pinligt. Og jeg kan da sagtens forstå det. Men det er sgu da lidt fjollet at man overhovedet skal have disse tanker. Lækkert var det, og mætte blev vi. :) 

Nu skal ungerne hentes, og jeg SKAL ud og løbe senere, blev der sagt!









2 kommentarer:

  1. åhhhhhh, sikke minder det vækker fra dengang jeg havde blomsterbutik - ja, der er vild skønt på grønttorvet.

    Lyder som en dejlig fredag...! God weekend. Kærligst Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Tænkte godt lige på dig derude. :) Total fedt sted. Hvis man ikke bliver glad i låget af det, så står det altså skidt til. :)

      Slet