tirsdag den 21. maj 2013

Menu of the day

Øj mand. Køleskabet var TOMT her til morgen. Der er nogen der har glemt at give husholdersken besked....

Men man finde jo altid et eller andet. 

Morgenmaden var tre æg som omelet med gurkemeje i, og så to skiver af den runde ost. Klap, kør ind. 

Frokosten var lidt værre. Men jeg fandt et stykke laks, altså så'n et der har været i ovnen, et æg, noget smør og lidt creme fraiche. Var i urtebedet efter purløg og esdragon. Ville helst have haft dild, men den så lidt fesen ud, så den får lige en chance for at komme sig. Ingen citron desværre, ellers var det også kommet i. 
Hakke, mose, røre, kør ned. Jeg fik fintsnittet blomkål og kinaradise til. Find den! Den er mega lækker!!! 


Aftensmaden havde Jæwer lavet, fordi jeg skulle træne. Han nåede dog lige at svinge ind forbi netto inden han kom hjem. Kødsovs blev det til. Med kogt blomkål. (Og revet parmesan for mit vedkommende, jeg har nemlig fået handlet). Lækkert! Og især at man ik selv sku lave det. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar