mandag den 27. maj 2013

Madlede + Laks med hollandaise

Jeg har simpelthen så'n en madlede for tiden. 
Det har faktisk stået på et stykke tid nu, og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for at komme ud af det igen. Jeg laver al mulig forskellig mad, men gider ikke spise det alligevel. I går morges, var det et spejlæg jeg ikke gad spise, til frokost fik jeg stegt torskerogn med hjemmerørt remo, og en broccoli/rød peber salat med olie og citron. Hvem fa'en gider ik spise det???? Well, jeg gad ikke. Åbenbart. 


Men det værste var dog til aften. Der havde jeg kørt de store skyts frem, og vi fik laks og varm bønnesalat med grillost og hasselnødder og så hollandaise til. Hjemmelavet, ikke knorrs. (Selvom den nu smager helt outstanding hvis du spørger mig) Men altså, igen spiste jeg kun halvdelen. 

Flabet faktisk.... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar