torsdag den 23. maj 2013

Krebsehalesalat vol. 2 og lidt mere om mælk.

Jeg kan så heller ikke tåle den græske yoghurt alligevel tror jeg. Jeg har i hvert fald haft ondt og har været mega oppustet. Nederen. Må prøve et par dage uden mælkeprodukter af den slags. Ost er vist ikke noget problem. 

Frokost blev krebsehale salat. Det er bare så lækkert med så'n et par små haler, det blir jeg vist aldrig træt af. 

Krebsehalesalat vol. 2

Et bæger krebsehaler
Mayo
En håndfuld sukkerærter
En kvart rød peber
Et kogt æg
Masser af karse 
Saften fra 1/2 citron
Salt/peber

Dræn og skyl halerne, hak resten, rør, spis. Jeg spiste ca 2/3 af portionen. Så er der lidt til senere inden jeg kører. 


Tre minutter senere. 


Fem minutter senere. 


Har taget fisk op til i aften. Pangasius fileter. Skal godt nok ud og træne inden jeg selv skal spise, men jeg laver det lige før jeg kører så de andre kan spise uden at stresse alt for meget. Hvad skal man finde på til... Tænke, tænke...

(Og hey, pst! Jeg har fødselsdag imorgen.) :) Så så man lige mig være fem år igen, og glæde sig, og sige at man ikke ønsker sig noget særligt, alt imens man håber på tusindvis af gaver!!! Og al mulig postyr, kun for min skyld! Men altså... Det blir jo nok bare en fredag som alle andre. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar