lørdag den 25. maj 2013

Kærlighedsdag. <3

Kan mærke jeg er så'n lidt grådlabil idag. 
Et bryllup står for døren, desværre ikke mit eget. Men nogle gode venners, og det er (næsten) lisså dejligt. :)
Jeg skal synge en sang for dem i kirken, og jeg er så mega bange for at begynde at mega hyle!!! What to do???? Kigge lige ind i den kalkede væg, tjek, tænk på aftensmaden imorgen, tjek, tænk på små killinger der får revet neglene ud, tjek. Andre gode råd????

Ungerne er afleveret hos søs. Et par timer for sent, beklager søs. Er ked af du måtte stå så tidligt op. <3 Vi er så glade for at de er hos jer, Frida har glædet sig så'n. 

Igår havde jeg fødselsdag, og det var bare en rigtig go dag. Frida vækkede mig med sang, flag og gaver. Hende og Jæwer havde gemt det hele i en kasse på værelset og havde aftalt at hun skulle synge. :) Jeg blev bare så glad og overrasket. Jæwer står alt for tidligt op, til at jeg ville blive glad for at blive vækket med sang!
Jeg fik en fin tegning af en prinsesse, og hun havde farvet næsten indenfor alle stregerne, et kort fra svigerforældre med penge i, og så havde hun også en hilsen fra 'Hanne'. :)
Frida i børnehave, bebs sov lur i fire timer, det er læææænge siden hun har gjort det, og det passede bare så godt. 

Hente Frida kl 13.30 og tog en af hendes veninder med hjem til trampolinmadpakkespisning. Jæwer kom hjem, og vi skulle mødes med nogle rigtig gode venner til kaffe og kage i Helsinge. 
Det udviklede sig til aftensmad samme sted. Helt præcist i den lokale Kvickly. De har en helt ok kantine, med en helt ok brunch, frokost og aftenbuffet. OG softice buffet!!!! 
Jeg spiste alt for meget kage og mad, men havde alligevel tabt mig 200 g imorges. Jæih! :)
Da vi kom hjem fik jeg mega læks parfume fra Issey Miyake. Den var rigtig god og frisk og lækker. En sommerduft... 

Jeg sprang træningen i charlottenlund over, og tog den herhjemme istedet. Det var liiiidt svært at presse sig selv helt alene. Jeg fik dog løbet en lille tur, og havde elastikken med, og fik lavet øvelser  med den og armbøjninger osv. Så det var ok. 

Morgenmaden var 2 blødkogte æg, en rød peber, et stykke agurk, 2 store tsk pesto, 2 skiver rund ost, en stor kop kaffe med sødmælk. -ingen mavesmerter endnu!!! :)


Det blir en dejlig, dejlig dag fyldt med kærlighed....! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar