søndag den 14. april 2013

Junk food

I fredags da Jæwer havde fødselsdag, havde jeg planlagt at vi skulle i Tivoli til Italiensk madmesse, og så se fredagsrock og voksenhygge lidt. Svigermor skulle have ungerne, og det har været planlagt læææænge. Jæwer vidste det bare ikke.
Da vi så nærmede os, kunne jeg godt se hvor det bar henad. Det skulle støbes, og vi kunne ikke komme i Tivoli. :(
Nå, men sviger skulle stadig have ungerne, og så kunne vi da i det mindste tage en tur til Helsinge og få noget mad. OG få snakket! Vi ser jo nærmest ikke hinanden for tiden, så jeg havde glædet mig til at få snakket med ham. Men ak, da klokken var blevet fire fredag eftermiddag, og Jæwer (der for en gangs skyld havde taget en fridag for at være klar til beton'en lørdag) og svigerfar, stadig ikke var færdige, kunne jeg godt se at vi heller ikke kom ud at spise.
Vi fik lagkage, og jeg aftalte med svigermor at Sisse blev hjemme, men at de tog Frida med. Frida havde ellers holdt på hemmeligheden HELE dagen, simpelthen så vildt at hun kan det synes jeg.
Hun havde bare glædet sig helt vildt...
Da de endelig blev færdige med at arbejde, var klokken kvart over ni, og vi havde stadig ikke fået aftensmad. Vi blev enige om at ringe efter en pizza, da vi begge var helt smadrede.Det lokale pizzaria lukker kl 21!!! Vildt, ik? At lukke klokken 21 på en fredag. Så bor man altså på landet.
Men vi ringede til helsinge, og nåede inden da at besinde os mht pizzaen. Vi bestilte en burger hver med ekstra ost og bacon, og så uden brød.
Han gloede lidt ham pizzamanden, da Jæwer kom og hentede dem. :) Men vi gik i seng uden at være fuldstændig proppede,  og det var dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar