fredag den 5. april 2013

Et par labre lamper

I min desperate søgen efter smukke ting til især Fridas værelse, faldt jeg over en mega fin lampe. Men den kostede altså 1500,-, og der satte Jæwer alligevel foden ned. Det er sjældent han gør det, så når han gør det, må man hellere høre efter.
 
Men jeg VILLE bare have en fin lampe til hendes værelse, så jeg måtte selv igang med limpistol og stof og dippedutter. Jeg er blevet ret så glad for den, selvom den ikke er ligeså smuk som den anden. Det er egentlig bare en hvid IKEA lampe. Gotta love IKEA. Jeg er desværre kommet til at lave fingeraftryk inden i. Det er bare så irriterende at jeg ikke lige havde mere tålmodighed. Jeg havde ellers fundet en sølv der ikke var mat. Det synes jeg ellers de fleste godt kan være.



 
Denne her lavede jeg til mine små niecer da de havde fødselsdag. De blev bare vildt glade, og så er det jo altid dejligt at have brugt lidt ekstra tid på det. :) Denne her er grøn, med metallic lilla inde i skærmen. Malingen havde fået frost, så den klumpede. Men den blev lidt kørt over med noget fint sandpapir, og så fik den en gang til, så blev den helt glat og fin. Jeg var lidt bange for om lyset fra lampen måske blev for mørkt, med det er det vist ikke blevet.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar