fredag den 1. marts 2013

Forår.

Jeg kan rent faktisk sidde på mit trappetrin i haven, med cowboyjakke på, uden af fryse, og tænke at solen varmer. Shit hvor er det bare for lækkert.
Jeg er ellers kæmpe fan af vinter og sne. Jeg bygger hule om vinteren, og tænder titusindvis af stearinlys, så væggene bliver helt sorte. Men det er jeg faktisk nået at blive lidt træt af. Hulen...
Så da vi forleden fjernede endnu en bunke, i et forsøg på at komme husbyggeriet lidt nærmere, spurgte Jæwer om min cowboyjakke skulle i kælderen. Det skulle den selvfølgelig ikke. Og idag er altså første dag jeg har den på.
Hurra for foråret. :)

Der er en spætte inde hos naboen, og det er ligesom om den også kan mærke det er ved at gå den rigtige retning nu. Den har i hvert fald hakket løs hele dagen.

For halvandet år siden havde jeg siddet med en cigaret, mentol.... Men det var dengang, og nu er det kun kaffen. Cigaretten har jeg da SLET ikke lyst til idag, slet, slet ikke. Godt vi ikke har nogen liggende!

Frida har haft en veninde på besøg idag, og nu er de blevet hentet af dennes mor, nu skal de nemlig i sommerhuset, og Frida skal sove der.

Her er roligt.... Sisse sover. Sshhh....









Ingen kommentarer:

Send en kommentar