torsdag den 14. marts 2013

My kids are better dressed than I am!

'Vi' (altså Jesper og crew) er jo i fuld gang med ombygning af underetagen, og det er ligesom om at man så (altså jeg) ikke gider bruge ret lang tid på tøj og makeup. Men jeg tænkte alligevel at det så'n var ok. Indtil jeg får kigget ned af mig selv, og opdager følgende; mormors hjemmestrikkede sokker, udenpå mine 'smarte' afslappere fra vila, OG nede i et par sorte crocks!!!! Omg!
Jeg har virkelig brug for noget jeg lige kan hoppe ned i, når nu det hele støver, og jeg lige skal ud til bebs i barnevognen osv, men altså, det der er jo vildt meget for grimt.
Jeg hørte Mads og monopolet forleden, og Emil siger noget i stil med at damerne er blevet for sløje til at gøre sig læks for sin mand. Og i guder hvor er det rigtigt herhjemme disse dage. Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om det bare skal være sådan lige nu, eller om jeg liiiiige skal tage mig sammen, og hoppe i noget lidt pænere, og lægge lidt makeup, jeg er virkelig ikke ret pæn uden makeup, eller om jeg bare skal lade stå til så længe huset står på den anden ende... Store problemer, I know!!! :D
Mine børn derimod, de er bare altid (for det meste) labre. Lækkert tøj, der bare sidder godt på kroppen. Min store krop derimod, ser sgu altid lidt underlig ud i det meste.
Og nu, hvor vi er amputeret med et halvt hus, deri blandt køkkenet, tvivler jeg på at jeg får lavet ret meget god og sund mad, der bliver nok brugt meget lidt tid på eksperimenter det næste lange stykke tid, for jeg gider ikke stå og lave mad i lang tid inde hos 'mormor'.
Tænker at vi bare holder billederne små....


Well, er spændt på det næste halve år. Håber jeg få taget mig sammen til at få taget noget pænt tøj på, så Jæwer ikke bliver så træt af mig at han smider mig ud før vi er færdige med huset. :D
 
 
Det er sgu ret heldigt at han æææælsker mig som han gør, ellers var jeg skidt stillet.

Men NU skal jeg snart ud ad døren, så NU går jeg ud og glatter mit hår, tager make up på, og skifter tøj... Stakkels Jæwer. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar