mandag den 11. marts 2013

Der har været radiotavshed...

Jeg har haft lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skulle med bloggen, andet end at komme af med tankemylder. ;)

Jeg har nemlig allerede, taget mig selv i flere gange, at prøve at 'finde på', og skrive bestemte ting, for at det skal være interessant at følge med. Og det irriterer mig grænseløst, og så føler jeg ikke at jeg kan være mig selv fuldstændig, og det er jeg simpelthen blevet for gammel til ikke at være. Altså mig selv.
Så derfor har jeg været lidt 'stille', men jeg kan se at der er flere der har luret herinde alligevel, og det er dejligt at i alligevel følger med. :*

Nå, men nok om det. Jeg skriver videre, omend det nok ikke bliver hver dag, som jeg egentlig havde tænkt mig, jeg gider nemlig ikke stresse over det. Det her skal være mit frirum.

Det går så'n ok herhjemme. Vi har fået væltet et par vægge, og har fået indrettet os ovenpå, så vi kan holde ud at være her. Her er virkelig hyggeligt, så'n lidt huleagtigt. Men det er sgu nok meget godt, at vi går mod lysere og varmere tider, for ellers var man jo blevet vanvittig lynhurtigt.
Det helt store fokus er virkelig at trække vejret, og bare give mega meget plads til at Jæwer kan arbejde, og ikke får dårlig samvittighed fordi jeg skaber mig. (Det kan jeg nemlig godt finde på, hvis du ikke er klar over det!) Indtil videre her jeg slet ikke brokket mig, og jeg føler heller ikke at jeg er i nærheden af det. Så jeg er MEGET stolt af mig selv. :) -Nu må vi se hvor længe det varer.
Men prøv lige og hør hvor provokerende Jæwer er: han kommer hjem med blomster! Selvom han er så presset over byggeriet, og da virkelig har nok at tænke på. Så river han da lige en buket pink roser med hjem. Sgu da irriterende med sådan et overskud! (Det er derfor jeg elsker ham, fordi han altid liiiige kan hive lidt mere overskud frem) :)
Her er støv alle vegne, og jeg glæder mig bare SÅ meget til at man ikke føler sig beskidt, bare man går op ad trappen. Når vi er helt færdige, ønsker jeg mig en gang industri rengøring! Ikke en bunke veninder, eller familie der kommer og hjælper, for så skal jeg selv deltage, og det gider jeg ikke, men en der får penge for det. En der kommer ind i alle kringelkroge og desinficerer! Åh, det ville være dejligt....

Personligt er jeg lidt presset. Jeg 'når ' (fordi du har såååååå pisse travlt hele tiden Heidi, PISSE travlt!) ikke at ringe til nogen, og skrive tilbage til veninder. Jeg er muligvis verdens dårligste veninde for tiden. Det er så svært at overskue andet end børn og vasketøj når huset står på den anden ende. Jeg er helt fyldt op i mit hoved, og jeg når faktisk ikke andet end mødregruppe, og så at snakke med dem der er insisterende nok, og bliver ved med at ringe, selvom jeg ikke lige for taget den hver gang. Jeg lover at tage revance når huset er færdigt, og holde en KÆMPE fest hvor ALLE er inviteret.
Og min lille Sisseprut. Hun har haft tyndskid (eller smeltede pølser, som Frida kalder det) og feber siden i fredags. Nu er hun så også begyndt at kaste op. To gange idag.... Men til gengæld så også kun fem gange tyndskid, og ingen feber. So far so good....
Man bliver bare så bekymret for de der små pnullere.


Mit helt store dilemma for tiden er hvad jeg skal tage på til det, i vennekredsen, forestående bryllup. Jeg skal synge en sang i kirken for dem, efter en del plagen af bruden. Og jeg er megamegamega nervøs. Fik jeg sagt at jeg er nervøs??
Jeg er ikke ret selsikker hvad angår min stemme, og jeg er rigtig god til at glemme selv den mest simple tekst når jeg selv skal præstere. Hvis jeg synger sammen med resten af koret, kan jeg huske hele Faures Requiem i hovedet, men tre vers i silent night, er simpelthen for svært, når jeg skal stå alene. Jeg kan få helt hjertebanken og svedeture over det, men jeg ved hvor meget det betyder for den der brud der, så jeg gør det selvfølgelig, men det bliver ikke uden svedeture. OG jeg må GODT ryge cigaretter den dag, OG drikke shots før klokken tolv.
Hvor om alting er...; tøjet. What to wear?? Jeg har surfet nette tyndt efter en kjole i en laber farve, med ærmer, og som kan skjule deller og grimme ben. En sort sæk siger du? Bestemt en mulighed, men jeg kunne ikke drømme om at tage sort på til bryllup. Så fåes de enten i gennemsigte, og i blå. Den gennemstige duer jo af åbenlyse årsager ikke, og blå klæder mig slet ikke.
Jeg har fundet nogle stykker, men kan íkke rigtig blive enig med mig selv om hvilken der er bedst.

Den gule
Palietlæks
Den korale

Jeg kan lide dem alle tre, men jeg har bare nogle herre grimme arme, så jeg skulle have noget udover, men hvad? Og gider jeg rende rundt med det hele dagen? Jeg tænker at palietdrømmen, er lidt længere når man så'n kommer lidt udover en størrelse x-small, men det er jo ikke til at vide. Til gengæld ville den gule dække lidt mave. Den korale, skulle pimpes lidt, med smykker, evt et bælte og så nogle labre sko. Evt sorte pumps med nitter bagpå...? Men hvor findes de?

Hvis du falder over noget, modtages hjælp med kyshånd. OG også gerne tanker om kjolerne.

Til sidst lidt billeder fra en standard i wish mg. Champangebrunch, i anledningen af at vores meget savnede femte hjul, returnerede fra Italien for en kort bemærkning. <3
Vi havde alle noget med. Jeg skulle have ost og kage med. Kagen er det ALLER sidste der er lavet i mit gamle køkken. Chokoladebunde, med konditorcreme, friske jordbær, og kaffeglasur.

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar