torsdag den 28. februar 2013

Bebs og shopping

Og så var der den med mig og Sisse.

Vi havde travlt igår. Vi skulle ind på mit arbejde og sige hej, da min chef går på pension. Det var rigtig hyggeligt at være sammen med hende, bare os to, selvom hun jo nok er pænt ligeglad med hvor vi er henne.
Vi tog i Lyngby centeret inden, og vi var på cafe, hvor hun sad rigtig og smilede til alle damerne, altimens jeg prøvede at være cool, smart mor, der var ligeglad med at barnet spildte på mit tøj. (Stop nu med at tage skeen ud af min hånd.... Tøjet skal være rent, i hvert fald indtil vi har hilst på kollegerne!)
Og vi fik shoppet lidt. God rødvin og chokolade til John, og billige lydbøger. Der var bogudsalg, og jeg har virkelig en svaghed for bøger, og lydbøger. Og en svaghed for Harry Potter.... Der var 4 Harry Potter lydbøger for 100,-, så det var jeg da nødt til, selvom jeg har hørt dem alle mange gange, og har alle film, og kan dem ud og ind. Næsten ligeså godt som Matador. ;) Så jeg var rigtig glad, og jeg er da helt sikker på at Sisse synes det var så fint at høre 'halvblodsprinsen' på vej hjem.



En træt mor

Smukke, smukke sko....! 999,-  Fra Buffalo.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar