tirsdag den 26. februar 2013

Om at have travlt....

Igår havde jeg sådan en dag, hvor hvert sekund af dagen, var fyldt op med et eller andet. Både dejlige ting, som min fabelagtige mødregruppe, men også mindre sjove ting, som at sidde fast i sneen, og være afhængig af at skraldemanden kom og hjalp mig fri.
Det var så'n en ting der tog ca. 25 min af min ellers nøje planlagte dag. Da vi endelig ankommer til i børnehaven, opdager vi, at de tager toget i samme sekund vi ankommer. Vi har simpelthen overset en tur... :( Ud og køre med hende, for at fange dem, hjem og pakke barnevogn, fordi jeg nu ikke kan nå at gå til mg (mødregruppe, hvis nogen skulle være tvivl.) spise ALT for meget dejlig hjemmebagt brød, med alt for meget tandsmør, og lidt gulerødder... OG! Denne her ÜBER lækre brownie! Tak Malene for at bringe den ind i mit liv. Den er så'n helt konfektagtig. Ahm si'r jeg bare. Vi fik den mørke. Efter sigende skulle den hvide ikke være ligeså god, men altså, det må vel komme an på en prøve.

Ned og hente to unger, en af fridas veninder vi tager med til gym, så afleverer moren hos os efter gym. Skønno ordning. Til kor, og så skulle jeg have lavet noget efterfølgende, men det blev (heldigvis, selvom jeg havde glædet mig) aflyst. Jeg var nemlig mega træt. Og så kunne jeg se paradise, og lægge vasketøj sammen imens.
Idag måtte jeg aflyse en aftale med en rigtig dejlig veninde, som jeg desværre ser alt for sjældent, fordi der er så meget praktisk herhjemme. (Så rejs dig dog fra computeren menneske!)

Men se lige:
Forleden faldt jeg over denne her hos cocopanda. Se lige hvor smuk den er! Den MÅ jeg bare eje.... Så er de 5 andre gule jeg har, slet ikke fine nok. Denne her har den helt rigtige solgule farve. Jeg har snart fødselsdag, en eller anden.




Imens jeg rydder op skal jeg lige høre denne et par gange.
Jeg er HELT syg med den for tiden.... Do you like love? Miguel

Og så noget Michael Jackson rigtig højt, eller...? Hvad rydder man mon bedst op til?


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar