søndag den 24. februar 2013

Guess what!

Vi er flyttet ovenpå. Jæwer og Frida gik igang med at rive tapet ned idag, så nu skulle det være.

Vi har spist ovenpå her til aften, og det er sgu da pisse besværligt at slæbe ting op, så nu varer det ikke længere vi skal lave mad inde hos 'mormor' ved siden af.

Så det næste lange stykke tid, kan vi aldrig noget, når nogen spørger om vi kan lege. :( Men nu skal vi eddersparkme bare være færdige!!! Man må godt komme og hjælpe. :)

Noget helt andet er de gode veninder jeg har. Fik snakket med en af dem idag, desværre alt for sjældent. Jeg elsker lige at få vendt tingene, og få nyt syn på sagen. Tak... <3

Vi har kun fået spist to måltider idag. Dagen er simpelthen bare gået, uden at vi opdagede at vi var sultne. Morgenmad, var de sædvandlige æg/bacon. Same shit, different day. Men det smager bare så lækkert, og jeg er mæt i vildt lang tid..

Aftensmaden blev lidt spontan, da vi næsten ingenting havde i køleren. Det blev til tomatsuppe. En helt fin en af slagsen, hvis jeg selv skal sige det. God og fyldig, toppet med creme fraiche og hakkede ristede hasselnødder.

Glæder mig vildt til at se de dejlige damer i mødregruppen imorgen, synes allerede det er længe siden. :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar