fredag den 22. februar 2013

Det første spadestik.

Grænseoverskridende og angstprovokerende....

 Det er det første der popper op, når jeg tænker på at jeg endelig får gjort dette.

Det er noget der har været i mine tanker i laaaahang tid, og fingrene har kriblet for at komme igang med denne afstikker af mit liv. Så hvorfor har det så været så svært??? Nok allermest, hvis jeg nu skal være ærlig, og det vil jeg virkelig gerne, så er det fordi jeg bare helst ikke vil dømmes af nogen der ikke kender mig. Det er jo som en dagbog, tilgængelig for alle.

Men nu skal det altså være. Jeg fik taget mig sammen, fordi min søster også gjorde det. Hendes blog hedder: sannesmad  hvis du er nysgerrig. Hun laver altid lækker mad.
Jeg synes jeg har gang i så mange ting, og har indtil videre brugt facebook, til en brøkdel af disse ting der fylder mine dage, for altså, det KAN da godt blive for meget med folks børne-, mad-, og krea billeder.
Jeg tænker at der her på siden, vil blive postet væsentligt flere billeder af ting og sager der inspirerer mig.

Jer der kender mig, kender mig jo, men for andre er jeg jo bare en i mængden.

Jeg er 35 på papiret, men... Jeg føler mig som en der burde være væsentligt(!) yngre! :D

Jeg har en helt utrolig dejlig kæreste, som i VIRKLIG dejlig.
Vi har to smukke piger; Frida på fem, og Sisse på seks mdr.
Vi har to katte; Knud og Rosa.
Vi bor i en gammel muremestervilla i Tisvilde, som min kærestes oldefar har bygget.

Jeg er pædagog i en sfo, hvor jeg også er teamkoordinator.
Jeg er også meget mere, end alt det på papiret. Fx er jeg så'n lidt skrap. (På den charmerende måde?). Og lidt skør. Min søster kaldte mig 'flaky', så,n lidt Phoebe agtig, og det kan jeg sagtens genkende hos mig selv. Jeg synger meget (bl.a.i et kirkekor), er for det meste glad, jeg er meget tænksom, og glad for mit eget selskab, jeg er udpræget b-menneske.
Hver aften tænker jeg at jeg VIRKELIG burde gå i seng, eftersom jeg har en lille pige, der snart kræver sin mor, men der er hele tiden liiiige noget jeg skal. Jeg kommer lige om lidt...! Agtigt.
Jeg bliver nemt rørt. Tuder gerne flere gange om ugen. Som regel fordi jeg ser noget i fjernsynet, så som de der bolig programmer, eller børn der synger. For tiden er der paradise, og jeg sluger det råt! -Det tuder jeg dog ikke over. Jeg er en poptøs, og syns at Justin Bieber er så'n lidt læks. :D
Jeg går på barsel nu, og indtil august, så lige for tiden er det baby og mødregruppe jeg ser mest til. Men prøver ihærdigt at finde tid til at ringe til veninder, og se dem når det lige passer ind. Jeg gider nemlig ikke KUN være en mor. Selvom det jo også er dejligt.
Det der fylder mest, er husbyggeriet. Vi er igang på sjette år (skriiiig inde i mig selv!!!), og skal igang med underetagen. Jeg glæææææææder mig som et lille barn, til et køkken i voksenstørrelse, der ikke er fra 70'erne.

Så, se nu! Hvordan får jeg nu stoppet mig selv her?? Jeg ved det ikke helt, for jeg kunne blive ved med at skrive....

Tror bare jeg stopper nu. :)
 Dagens morgenmad: 3 æg, lidt fløde, to skiver ost af den runde lækre slags, og bacon. Kaffe naturligvis.
Spirer i haven, løgene er på vej op, på trods af frosten.

Glæder mig, håber i er med mig, og kommenterer en gang imellem, så man kan mærke i er der.

-Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar