fredag den 22. februar 2013

1. dag.....

Så er min første dag i blogverdenen ved at være overstået.

Jeg har tænkt mange ting om det. Ham der kæresten, grinede lidt, og kaldte det 'selvpromovering', og det har han jo ikke helt uret i. Så hvad er det der tiltaler mig ved dette univers???
Muligvis at jeg i nogle år, har læst alle andres blogs, og altid har været helt misundelig på frirummet der. Der kan man skrive hvad man vil, og dele ud af sig selv efter forgodtbefindende. Jeg har så mange tanker, og har så meget lyst til at skrive... Jeg har fx altid haft lyst til at skrive en bog, (gisp! Fik jeg nu sagt det højt????) men uden at vide hvad den skulle handle om, fordi jeg har så mange interesser.

Jeg er sådan en der kan lidt af mange forskellige ting, men ingenting helt til fingerspidserne. :D

Så altså, jeg skal lige spore mig ind på hvad denne blog skal indeholde. Lige nu har jeg bare lyst til at proppe den med billeder og tekst om alt muligt, men jeg prøver at styre mig lidt endnu. :)

Dagen idag har stået på noget så dødssygt som vasketøj i bunkevis, kedelig aftensmad, i form af kyllingedeller og coleslaw. MEN! Nu er der x-faktor, og SÅ skal vi have popcorn! Jeg fandt nogle små lækre poser 'popcornkrydda' i Sverige. Der var nogle forskellige smage. Idag er der sourcream og butter på. Hvis det ikke lyder lækkert, så ved jeg ikke hvad gør. Meeeeen, syns nu at cheesenacho var bedre. :)
Hvis nu jeg kunne finde ud af at lægge billeder ind fra nettet, så havde der her været et billede af de små lækre poser fra himlen, men dem må du tænke dig til.

Og besked fra en veninde om hun at skal have en dreng til.. <3 Tillykke. :)

Imorgen skal vi har besøg af nogle edderlabre venner, og jeg glæder mig til at se dem, for det er længe siden.

Jeg elsker at have gæster, og især at lave mad til dem. Imorgen er ingen undtagelse.

Yay... :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar